lördag 16 mars 2013

Tystnad.

Har inte blivit mycket skrivande på min kära blogg den senaste tiden. Visserligen har jag ny mobil där jag kan blogg ifrån vart jag än befinner mig i lägenheten utan att det kostar. Fast det är inte samma sak att sitta med den och blogga. Jag vet att jag kan klicka in ett inlägg hur snabbt som helst så fort trollungen somnat, fast det blir aldrig av eftersom hemmet behövs tas hand om också.

Sedan är det ju så att man kan inte skriva lika fort och det känns som hur mycket jag än skriver via telefonen så blir det bara korta inlägg och det tycker jag är tråkigt.

Fast jag ska försöka bli bättre på att slänga in lite tankar och händelser framöver. Har ju blivit en hel del med instagram istället, går så fort att bara slänga ut en bilden och en liten text. Slänger upp några bilder här ifrån dagarna som gått imorgon i alla fall. Tills vidare, en liten bild i alla fall.

Lyckades för första gången få till en tofs på finaste trollungen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar