måndag 11 mars 2013

Ögonsten.

Hur kan ett litet barn göra hela livet så himla underbart
Jag e glad att jag gjorde detta val,
för utan lilla Zoe skulle livet vara knas.
Du öppnar hela himlen och allt de mörka försvinner av ditt skratt,
du är vår ögonsten, livets lilla skatt.
Zoe familjens egna lilla prinsessa!

Första gången jag höll dig i min famn,
visste jag redan då att jag låter döden möta mig innan jag släpper din hand.
Jag kände mitt hjärta smälta,
visste redan då att jag kommer älska dig mer än livet.
Bara för att se dig glad så ger jag vad som helst,
du ska få hela värden för du är den jag älskar mest.
Om du har problem så finns jag här bredvid,
bygger upp din lycka som en stor pyramid.
Du är min betydelse i ordet kärlek,
och det är faktiskt sant, för din mamma och pappa älskar dig högst av allt

Dina ögon av kristall, dom är så fina,
du e beviset på att drömmar kan bli sanna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar