torsdag 9 augusti 2012

Natt full av sömn.

I natt sov lilla trollungen från någon gång efter 23 tiden och fram till runt kvart över 6 på morgonen. Kan nog vänja mig vid detta. Dock lurade hon upp oss mitt i natten för att hon visade att hon var hungrig, när maten var fixad hade hon somnat om och var tydligen inte alls hungrig. Hon är lite lurig ibland, eller hon är det ganska ofta när det gäller mat.

Hon har nu växt ur några plagg, tror det är tre stycken. Lite tråkigt, men det är ju så det är. Tycker bara det är synd att hon snart har växt ur dom tre som hon är allra sötast i, fast vi får hitta ännu sötare när hon blir större. Hon har börjat skratta åt oss, fast utan att låta. Men man håller verkligen på att smälta när hon gör så, i morse gjorde hon det mot mig när hon hade vaknat. Snacka om att man blir en väldigt lycklig mamma då. Kan verkligen inte önska mig något annat i livet än allt det underbara jag har. Har världens finaste familj som jag älskar över allt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar