torsdag 2 augusti 2012

1 månad!

Idag blir lilla trollungen en hel månad. Tycker inte det har gått speciellt fort hit, men ändå inte långsamt. Det har hänt så mycket på en månad och samtidigt har man varit så inne i sin egen lilla bubbla med Zoe, så tiden känns som den har sniglat lite fram. Men jag är glad att det inte känns som det går för fort, utan jag känner att jag har njutit mycket av henne och fått ut mycket av bara 1 månad. Så jag kommer nog hinna njuta riktigt mycket av bebis tiden trots allt. Älskar henne bara mer och mer för varje dag som går och mitt hjärta hoppar av stolthet och lycka varje gång hon försöker med något nytt. När hon ler mot mig eller bara tittar mig rätt in i ögonen smälter mitt hjärta.

Zoe, det bästa som någonsin hänt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar