måndag 13 augusti 2012

Att missa ett viktigt ögonblick..

Igår kväll lade jag älskade lilla Zoe på mage i sängen och gick sedan ut i köket för att laga något att äta, medan fästmannen letade reda på en film att titta på. Efter en liten stund kommer han ut rusande och frågar om jag har vänt på Zoe, jag blir lite förvånad och undrar vad han menar. Han undrar om jag vänt Zoe till rygg och det har jag ju inte, och han säger att hon minsann ligger på rygg i sängen. Så jag halvspringer in och där ligger på lilla dotter helt på rygg och bara tittar på fläkten i taket. Så både jag och fästmannen missade när vår fina dotter vände sig från mage till rygg första gången, skapligt ledsen man blir.

Dessutom lekte hon lite grann med sin fot nu på morgonen, samtidigt som hon tittade mig rätt in i ögonen. Hon är så charmig och söt, vill nästan äta upp henne. Söt som godis, vår lilla Zoe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar