tisdag 17 juli 2012

Mammas kärlek

Vår lilla underbara dotter är nu två veckor. Det känns rätt otroligt att det redan gått så lång tid. Samtidigt som det gått snabbt så tycker jag att det gått långsamt. Det har varit så mycket så det känns som det borde ha gått mer tid. Men jag är glad att det inte går fortare, för jag älskar att njuta av henne och jag vill inte att det ska gå för fort för henne att bli större.

Jag älskar att bara få ligga och mysa med henne på dagarna, det är verkligen det bästa som finns. Jag känner just nu att jag behöver verkligen inget annat än allt det jag har. Mitt liv är så perfekt som det kan bli, hon är det bästa som har hänt mig. OCH min fästman såklart! Jag har verkligen världen finaste familj och är så otroligt lycklig som har denna turen. Hade aldrig kunnat drömma om detta för några år sedan. Älskar verkligen att höra mig själv säga "mamma älskar dig", jag får kalla mig själv mamma och det är underbart. Känslan av att vara mamma är verkligen den bästa som finns, större kärlek finns inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar