lördag 7 juli 2012

Ännu en dag som mamma.

Var på sjukhuset idag på förmiddagen för att ta nytt kissprov och nytt blodprov på vår älskade ängel. Dom vägde henne också och nu har hon gått upp så det var helt okej, så hon hade antagligen inte hunnit få i sig så mycket av bröstmjölken ännu. Dom skulle höra av sig om proverna visade något och telefonen har varit tyst, så vi pustar ut och är jätte glada.

Vår lilla dotter är så otroligt vacker och varje gång hon ligger på mitt bröst och tittar rätt på mig smälter mitt hjärta tusen gånger om. Jag är världens lyckligaste och älskar henne bara så otroligt mycket, trodde verkligen att man kunde känna såhär. Blir helt mållös bara jag tittar på henne och allt med henne är vackert och underbart. Det är verkligen så härligt att vara mamma.

Dagens outfit
Hon sög på tummen, lilla skatten

2 kommentarer:

  1. Hoppas allt är bra med henne! och er för den delen med :). Njut så mycket du kan! det förtjänar du :)

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis till fina flickan, vilken lycka!

    SvaraRadera