söndag 29 september 2013

Värk från helvetet!

Sedan jag skrev sist om min ledvärk har jag haft hemskt ont, hela helgen. Har aldrig varit med om denna hemska ledvärk och jag vet verkligen inte vart jag ska ta vägen. Till och från lugnar det ner sig men jag känner att jag knappt har någon kraft eller orkar göra något. Jag har så ont att det är svårt för mig att skriva på datorn ens, vilket är något jag gärna gör speciellt när jag har något att skriva om.

Det som mest påverkas är mina handleder och det går ut i händerna och upp till armbågarna ungefär och sedan från knäna och ner, fast mest i ankeln. Så det är svårt för mig att röra mig eller att ens göra något alls. Så serier och massor med varmt tea är vad jag känner för idag.

Gick ut en sväng med dottern eftersom när hon inte får vara ute blir hon jätte förbannad, så vi tog en sväng i skogen men eftersom mina leder gör så hemskt ont blev det inte långt. Dessutom innan vi gick ut när jag skulle klä på henne höll jag på att dö, jag har aldrig varit med om att det varit så jobbigt. Det var så jag nästan började gråta och eftersom det var så ansträngande för mig började svettas väldigt fort.

För er som antar att men du är väl sjuk, har influensa eller något så kan jag säga att så är inte fallet. Har ingen feber och inget annat som tyder på att jag är sjuk. Jag har bara ont i mina leder och jag känner faktiskt skillnad efter tio år med lidande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar