måndag 23 september 2013

Sjuk.

Det blev ingen skola för mig idag. Min kära man tyckte inte det var smart av mig att gå när jag inte mår bra eftersom det inte direkt blir bättre då. Så jag ringde skolan och sa att jag är sjuk, sedan bäddade jag ner mig i sängen med varma leggings, linne, kofta och mitt täcke och ändå tyckte jag att det var kallt. Jag tror faktiskt att jag är sjuk, dock har jag slängt av mig täcket och koftan nu eftersom jag är varm och håller på att svettas bort. Vet att det snart kommer ändras igen så jag har min mysiga filt nära mig hela tiden.

Så nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på mellan varven. Jag ska försöka plocka lite när jag rör mig från ett ställe till ett annat bara för att känna mig lite duktig. Sedan ska jag se massor av serier och dricka tea. Men förutom det känner jag att jag måste fylla dagen med lite mer saker. Kanske ska kolla runt lite på datorn och försöka skriva bra inlägg som jag kan lägga på kö så att det inte blir alltför långt mellan mina inlägg igen.

Min lilla kreativa hjärna har kommit tillbaka på besök och jag känner att den måste användas till fullo innan den återigen försvinner för en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar