fredag 13 december 2013

Utseendets perfektion.

Jag och mannen såg nyligen ett gammalt avsnitt av outsider där en kvinna hade opererat om sig för att se så perfekt ut som möjligt och efteråt så har hon ångrat sig. Jag kan inte direkt säga att jag tycker min kropp är perfekt men jag kan helt klart se saker med min kropp som jag är fullkomligt nöjd med och som jag inte alls vill ändra på. En sak av dom sakerna är mina ögon, dom tycker jag är otroligt vackra och min höfter är jag riktigt nöjd med eftersom jag har en jätte snygg form med dom.

Sedan har jag på senaste tiden även insett att om jag skulle förklara perfektion när det kommer till läppar så tycker jag nog att mina är vad som är perfekta läppar. Tycker dom är otroligt vackra och har en vacker form och dom är helt naturliga dessutom.

Fast som med allt så är det ju vad som ligger i betraktarens öga av vad perfektion och vackert är, men jag är nöjd med dessa saker och det kommer aldrig att ändra sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar