söndag 15 december 2013

Lite närmare jul hos oss..

Skriver fortfarande inte så jätte mycket här på bloggen, men försöker i alla fall att titta in någon gång ibland. Försöker umgås så mycket som möjligt med världen bästa dotter och man. Även att ingen snö existerar som man kan leka i har vi det mysigt inomhus, alla tre har varit förkylda under veckan så det har varit mycket egentid med musikhjälpen och tända ljus. Idag har granen åkt fram eftersom jag längtade så mycket efter den och jag var lite uttråkad, dottern älskar den men eftersom hon gärna plockar bort alla kulor så fick jag hänga alla i toppen och jag tog bara dom vita. Men det blev vackert vilket som.

Annars när jag sitter vid datorn så blir det att jag kollar facebook lite mer noga än vad jag gör via mobilen, läser bloggar och kollar lite inredningstips och sådant. Så det blir inte så mycket bloggande eftersom att det inte händer allt för mycket hemma hos bokstavsmamas familj..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar