tisdag 2 juli 2013

Zoe 1 år!

1 år sedan jag för första gången höll dig i min famn! Mamma älskar dig så långt som det går att räkna gånger så långt som det går att räkna och ännu mer än så.

Att du skulle förändrar mitt liv totalt det förstod jag, men att du skulle göra mitt liv så här perfekt det förstod jag aldrig. Att se dig utvecklas och bli en egen liten människa är helt fantastiskt och att få vara din mamma är verkligen det bästa som finns. För varje dag som går älskar jag dig bara mer och mer, underbara älskade dotter. När man ser in i dina otroligt vackra blå ögon blir hela dagen perfekt och fulländad, du lyser upp dom allra gråaste dagarna och gör allt runt omkring dig till ren glädje. Du gör mitt liv till det bästa och utan dig och din pappa hade jag aldrig kunnat vara så lycklig.

Visste att dagen du fyller ett skulle komma, men ibland känns det som det gått alldeles för fort, även att jag njutit varje liten sekund med dig under detta året. Nu är du inte längre en bebis, utan en liten människa, ett barn. Fast för mig kommer du alltid vara en bebis, min lilla trollunge.

Nyfödd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar