lördag 20 juli 2013

Två veckor kvar!

Nu börjar det verkligen närma sig. Idag är det bara två veckor kvar tills jag gifter mig med allra finaste. Det känns så overkligt, men samtidigt så jävla underbart. Kan verkligen inte bärga mig, men vill samtidigt inte att det ska gå för fort dit nu eftersom jag börjar bli rätt nervös och det är lite saker kvar att fixa.

I Torsdags var vi i alla fall och träffade prästen, övade och valde musik inför vigseln. Så nu är det klart, men att gå fram där bredvid min kärlek kändes så rätt, det kändes så underbart i hela kroppen och nu ska vi bara göra det på riktigt och säga allt det fina och ingå äktenskap. KÄRLEK!!!!

1 kommentar:

  1. Det var en sådan obeskrivlig underbar känsla när man stod framme vid altaret och kollade djupt in i sin blivande man och sa JA. Den känslan önskar jag att man kunnat spara. För jag kommer aldrig få uppleva den igen. Men jag är glad över att jag fick känna den. Njut under dagen. Älska varandra nu och föralltid. All lycka och välgång önskar jag er.

    SvaraRadera