lördag 16 februari 2013

Godmorgon Vimmerby!

Då är man vaken och pigg hos föräldrarna. Lilla trollungen sitter på golvet och leker, efter att ha varit lite gnällig nu på morgonen. Jag och fästmannen har antagit att det har med hennes två tänder att göra och att det är fler på väg. Men min kära mor sa att det kanske kunde vara att hon har ont i öronen eller något sådant, det går ju trots allt influensa och förkylning, så man vet aldrig. Hon har i alla fall fått panodil och verkar väldigt nöjd med livet just nu.

Jag ska ta och fixa lite att äta och dricka några koppar tea, sedan ska jag fixa i ordning mig. Ska ta en sväng på stan idag för att jag behöver strumpor, har rensat ur alla par med hål i och det återstod inte alls många par. Och jag vill absolut inte frysa om fötterna, det gör ont i lederna. Så nu ska jag starta min dag och sedan får vi se vad den innehåller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar