tisdag 8 januari 2013

Nu är jag redo!

Nu ska ni få veta vad jag har köpt för mina födelsedags pengar. Det mesta inhandlade jag idag på intersport, allt på rea så det blev billigare än jag trodde jag kunde komma undan och jag känner mig riktigt stolt över att ha investerat mina pengar i detta. Detta blev det:

Bagheera Vienna löparskor (ellos.se)
Dobson vindjacka (intersport)
Röhnisch sportbh (intersport)
Energetics byxor (intersport)
Energetics linne (intersport)

Jag känner mig riktigt stolt över mina inköp och nu känner jag mig redo att börja livet som löpare och som en person som tränar. Detta är första gången i mitt liv som jag investerar pengar på träningskläder och jag mår faktiskt riktigt bra av det. Jag känner riktigt pepp på att gå ut genom dörren och röra på mig. Jag kommer börja med att gå lite snabbare eftersom det är lite lurigt med halka och sådant, sedan när jag känner mig redo ökar jag tempot. Men jag kan inget annat säga än att jag längtar tills jag tar mina första löparsteg och tills jag orkar att springa längre sträckor. Jag är stolt över mig själv och att jag går in helhjärtat i detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar