måndag 14 januari 2013

Det går framåt.

Dagarna går framåt och det är nästan inte en enda dag som inte går förbi utan något handlar om vårt bröllop. Vi har pratat om att nästa månad beställer vi min fina klänning. Bild kommer att komma upp på den när den kommit hem, dock får ni inte se den på mig fören alla bröllopsfoton kommer upp på bloggen, så det dröjer. Jag har pratat om att gå och titta på ringar, har redan ett par vi funderar på men har inte fått katalogen ifrån butiken vi ska beställa i så får leta efter några snarlika. Så det är mycket planering just nu och mycket man ska tänka på.

Fick leta fram en bok jag köpte på en Second Hand butik när vi första gången hade pratat om att vi någon gång ska gifta oss. Det är en bok med tips och diverse saker inför ett bröllop och jag kan inget annat säga än att den kommer verkligen att behövas nu. Så vi får se vad som händer den närmsta tiden, det första inköpet blir nog klänningen i alla fall. Ska bara hitta ett par snygga skor som jag vet att jag kommer använda flera gånger, men inte allt för dyra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar