lördag 22 mars 2014

Energiboost!

Igår par jag hem tre par hyllor som jag köpt ifrån en tjej på en facebook loppis, allihopa tillsammans vägde 10kg och jag gick 1,1km med dom. Så jag kan säga att det var väldigt jobbigt eftersom det var otympligt, men jag kände hur skönt det var med lite träning för armarna och senare på kvällen fick jag världens energikick så jag började plocka i hemmet och hade svårt att komma till ro.

Bara för att se om det verkligen var det som gav mig så mycket energi så har jag under förmiddagen kört två korta men riktigt intensiva träningspass med hjälp av en ny sida som jag hittat. Första timmen efter kände jag mig bara öm och varm, men nu känner jag samma energi kick igen och springer runt hela lägenheten för att få det fint. Att dottern sedan springer efter mig och stökar ner spelar ingen roll, jag springer vidare.

Nu satte jag mig för att ta en paus med en kopp tea, men hela kroppen är full med spring och jag vill ut och gå en lång promenad. Så efter jag druckit min kopp ska jag sätta ner dottern i vagnen och gå en längre promenad denna vackra lördagskväll. Så jag kanske blir av med lite energi och jag får röra mer på mig. Känns så härligt men en energi boost på eftermiddagen när jag är van att vara slut och slö denna tiden på dygnet. Så kommer fortsätta med små intensiva träningspass och se om min energi och min ork blir bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar