söndag 23 juni 2013

Bättre dag..

Ny dag och denna dagen är mycket bättre. Har fått lite tid ensam och med min fästman eftersom vi har varit barnlediga några timmar. Har städat och fått det fint här hemma och har kunnat andas och känna att jag kan pyssla om mig själv lite. Så idag är det absolut bättre, även om medicinen från igår sitter i och jag känner mig lite avtrubbad idag. Så känns det i alla fall ljusare och absolut långt ifrån som det kändes igår. Dock ska jag se till att få tag i min psykolog i morgon och berätta för henne hur jag mådde igår och mår rent allmänt, för det är något som inte riktigt stämmer. En sak är i alla fall att jag känner själv att jag måste höja min medicin och sedan att jag eventuellt skulle behöva en annan för min ångest.

Hatar verkligen att ha den här känslan jag har krypande i kroppen och jag ogillar att det går ut över min kära fästman och även lite över dottern, eftersom hon märker på mig att jag inte mår bra (hon kryper i upp famnen och gosar) och att jag tycker det är jobbigt att vara ensam med henne hela dagarna. Vilket jag absolut inte haft problem med innan. Så jag känner att jag behöver hjälp innan torsdag, är nästan säker på att det inte kommer gå, men jag måste i alla fall försöka. För när man känner sig så rastlös och lätt irriterad som jag gör, så är det långt till torsdag kan jag säga er.

Hur som helst så ska jag nu njuta av en stor kopp varmt tea och bara luta mig tillbaka och andas den sista stunden innan min älskade underbara dotter kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar