onsdag 15 maj 2013

Klarade det!

Jag tog mig till Jönköping igår med en fin vän som körde mig dit. Sedan gick jag så fort jag bara orkade och fortsatte i samma takt trots att benen värkte och jag var lite trött. På 50 minuter tog jag mig runt banan på 5 km och det är snabbare än vad jag och fästmannen hade räknat på att det skulle ta. Dessutom mitt i allt det här roliga så var jag bland massor med folk, enligt vad som sa så var vi över 6000 personer som tog oss runt. Plus att till dessa personer fanns vänner och familj, så tänk er hur mycket folk det var på platsen och jag stod där helt själv, min vän hade ärenden att ta hand om. Så jag över vann en stor rädsla, men samtidigt är detta inte lika hemsk som en samling av människor i affärer. VårRuset var ju trots att en grej där ingen direkt dömde mig för alla där presterade det dom kunde, utan press. Dessutom var alla som gick underbara kvinnor, vilket gjorde det lite lättare.

Nu har jag i alla fall gjort det och jag säger bara såhär: JAG ÄLSKADE DET! Kommer antagligen göra det igen nästa år, fast då drar jag med dottern och mannen att vänta på mig vid mål och så tar vi picknick där efter. Och ytterligare en liten sak, jag är så extremt stolt över mig själv!

Satte dit lappen under förmiddagen
Min snälla chaufför Björn
Precis innan det bar iväg
Lite godsaker, påsarna fick jag för att jag tog mig runt med tröjan jag fick ifrån Friggs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar