fredag 28 december 2012

Run, bitch run!

Snart börjar året då jag äntligen ska ta tag i att börja röra mig, ut och springa, njuta av livet. Så nu ska jag bara hitta ett par relativt billiga skor som dessutom är sköna, ett par relativt bra byxor och en träningsbh, sedan är jag klar för att börja röra mig ute mer.

Jag längtar faktiskt tills det blir lite barare på marken så jag verkligen kan ta tag i att börja springa. Jag läntar efter att få känna den där friheten som alla pratar om och att kunna få röra på mig som jag känner för, samtidigt som jag känner att jag mår mycket bättre.

Började ju gå längre promenader, men nu innan jul och under jul var det tajt med tid plus att jag var hängig så det fanns ingen ork. Jag känner nu efter 1-2 veckor utan att ha gått dom 30 minuter jag brukade, att jag känner mig inte lika pigg. Jag mådde verkligen mycket bättre av den lilla motion jag fick varje dag, så jag måste verkligen ta tag i det och dra mig ut igen. Ska satsa på att göra det i morgon, för nu känner jag mig fit for fight igen.

Har dessutom haft otroligt mycket huvudvärk under tiden jag inte rört mig och dessutom saknar jag att gå den svängen ut i skogen och få frisk luft och glömma alla måsten hemma. Så jag ska dra mig själv ut igen, för jag mår så mycket bättre. Sedan längtar jag tills vintern över (även att den gärna får vara kvar lite till) och jag kan börja röra på mig ännu mer. Så nu väntar jag bara på att få välkomna år 2013 och verkligen sätta upp mål för mig och må bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar