tisdag 15 juli 2014

Två olika bloggar.

Har tidigare skrivit om träning på denna blogg, men vissa verkade tycka att det blev för tjatigt om det här så därför valde jag denna gången att starta en separat blogg för min träning och viktnedgång. Då kan dom som vill läsa om den delen av mitt liv även läsa den bloggen, dom som inte vill läsa om det kan helt enkelt endast stanna kvar på denna bloggen. På så vis blir det lättare för mig att inte bara snacka träning här och komma ur form med denna bloggens riktigt syfte, att skildra mitt liv som ung mamma med ADD och hur min vardag är. Även min förvandling av hemmet som det skrivs mycket om. Även att all förvandling hör ihop på ett eller annat sätt så vill jag dela lite på det. Här hittar ni i alla fall vidare till min blogg mamafitness.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar