söndag 25 augusti 2013

2 år

Igår var det ingen bra dag. Det var två år sedan min allra bästa vän gick bort. Jag försökte hålla mig sysselsatt till största delen, men det var ett tillfälle då Zoe sov som allt kom över mig. Kan inte fatta att jag varit utan dig i två år, att jag under denna tiden kommit så långt, men ändå inte. För när jag tänker på vad som hände den där dagen, så värker det något otroligt i mitt hjärta. Då vill jag bara skrika rätt ut igen och gråta, som jag gjorde när min syster ringde och gav mig beskedet.

Att jag dessutom inte kunde ta mig hem igår och besöka ditt viloställe gjorde inte saken bättre. Men jag tittade på bilder och under kvällen tände jag ljus för dig på din egna hylla.

Jag kommer alltid älska dig och du kommer alltid vara min bästa vän, ingen kan ta den platsen och ingen kan betyda lika mycket för mig som du gjorde. Camilla Johansson, du är den finaste av alla änglar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar