söndag 1 juni 2014

Mobilfria dagen.

Eftersom det idag är mobilfria dagen har jag låtit bli min mobil, enda gången jag rör den är för samtal eller sms. Annars har jag lekt med dottern och använt min systemkamera för att ta vackra bilder på min dotter. Eftersom hon nu sover tänkte jag att jag skulle sätta mig här och skriva lite, men eftersom jag har tiden och lusten så kommer jag självklart inte på något att skriva om.

Det har i alla fall kommit en ny månad, årets första sommarmånad även om värmen kom för flera veckor sedan. Hur som helst så känns det skönt att äntligen vara i Juni, fast det har verkligen gått för fort detta år. Jag tyckte det var nyss året började och sedan var det påsk och sedan kom värmen. Känns nästan som jag legat i dvala med tanke på hur det har rusat fram. Fast det är väl så när hela året har varit bra och det har varit kanonväder ett bra tag nu, första värmen kom ju under påskhelgen så det är inte konstigt att det gick fort efter det. Känns som man redan är i mitten av juli med tanke på att grönska och underbar värme, dottern har ju redan badat ute.

Tänkte dela med mig lite av mina bilder i alla fall, men gör ett eget inlägg för det. Här i alla fall en bild som jag tog innan jag började skriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar